
Την ανεξαρτητοποίησή του βουλευτή Ροδόπης, Φερχάτ Οζγκιούρ, από τη Νέα Αριστερά ανακοίνωσε ο προεδρεύων της συνεδρίασης στη Βουλή Β.Βιλιάρδος.
Όπως είπε ο κ. Οζγκιούρ έστειλε σχετική επιστολή στο προεδρείο της Βουλής.
Η ΚΟ Νέας Αριστεράς αριθμεί πλέον 11 βουλευτές.




