“Φεστιβάλ Νέων ” αύριο στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής
H Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σας προσκαλεί στο Φεστιβάλ Νέων (Youth Festival) που θα διεξαχθεί στον προαύλιο χώρο του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου στις 19:00 το οποίο θα περιλαμβάνει:
– Συναυλίες με νεανικά συγκροτήματα από Ελλάδα και Βουλγαρία
– Graffiti performance
– Photo booth
– Μεγάλο διαγωνισμό με δώρο ένα iPhone 14
Με βάση τα παραπάνω, καλούνται όλοι οι νέοι της περιοχής μας (16-30 ετών) να συμμετάσχουν στον μεγάλο διαγωνισμό με τίτλο: «Γίνε Influencer του τόπου σου» ο οποίος θα διεξαχθεί μέσω του λογαριασμού Instagram: “smart_marketing_tourism” και έχει δώρο για τον νικητή ένα ολοκαίνουριο iPhone 14.
Τόσο το Youth Festival και ο διαγωνισμός διεξάγονται στα πλαίσια του έργου “Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area” (Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή) με Ακρωνύμιο ‘SMS-CBA’, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A “Ελλάδα – Βουλγαρία 2014-2020”.
Το έργο SMS-CBA αποσκοπεί στην προβολή του έργου και την ενδυνάμωση της τουριστικής συνείδησης στους νέους ανθρώπους ώστε να αποτελέσουν πρεσβευτές μέσω των λογαριασμών Κοινωνικών Δικτύων τους, του φυσικού κάλους και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής μας.
Εταιρικό σχήμα του έργου αποτελούν οι φορείς:
- Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (επικεφαλής εταίρος του έργου)
- Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης
- Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου, Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας «ΑΘΗΝΑ»
- Περιφέρεια Χάσκοβο (Βουλγαρία)
- Περιφέρεια Κάρτζαλι (Βουλγαρία)
- Περιφέρεια Σμόλιαν (Βουλγαρία)
- Περιφερειακός Τουριστικός Οργανισμός «Rodopi» (Σμόλιαν – Βουλγαρία)
Γενικότερος στόχος του έργου SMS-CBA είναι ο συστηματικός σχεδιασμός και η οργάνωση της έξυπνης προώθησης της διασυνοριακής περιοχής ως προορισμού φυσικής κληρονομιάς. Στο πλαίσιο αυτό, το έργο SMS-CBA στοχεύει:
1. Στην καθιέρωση και παρουσίαση του προορισμού ως εμπορεύσιμο προϊόν.
2. Στην αξιοποίηση των φυσικών πόρων της περιοχής
3. Στη συμμετοχή του επισκέπτη στην προώθηση συγκεκριμένων πόρων.
4. Στη δημιουργία δεσμών με την κοινότητα των τουριστικών επιχειρήσεων και τη μεγιστοποίηση της προώθησής τους.
5. Στην ενίσχυση της αξιοποίησης της περιοχής με τη συμμετοχή εθελοντών νέων.
6. Στην ενίσχυση της προώθησης της περιοχής σε τοπικό επίπεδο και στο εξωτερικό.